Veelgestelde vragen (FAQ)

  • 01

    Hoe kan ik de prijs van een verplaasting weten ?

    Om de prijs van een verplaatsing te bepalen, kunt u terecht in onze simulatiemodule. Op basis van de ingevulde gegevens (ophaalpunt – bestemming – aantal personen – aantal bagages – kinderstoel en zitverhogers – mogelijke extra halte(s)) zal de prijs van uw rit berekend en weergegeven worden.

  • 02

    Hoe lang op voorhand moet ik mijn verplaatsing boeken ?

    Buiten de 24u vóór de ophaaldatum, kunt u uw verplaatsing via onze reservatiemodule boeken.

    Binnen de 24u vóór de ophaaldatum, is het nog steeds mogelijk om uw verplaatsing te boeken. Ons antwoord zal natuurlijk van onze planning afhangen. Een supplement van 15% zal hiervoor aangerekend worden. Deze meerprijs zal automatisch toegevoegd worden aan de prijs van uw verplaatsing.

  • 03

    Hoe kan ik een verplaatsing reserveren ?

    Om een nieuwe boeking te maken, gelieve alle velden in het online reservatieformulier in te vullen.

    Aan het einde van het boekingsproces, krijgt u meteen per e-mail een reservatieformulier met een overzicht van alle gegevens die u ons hebt meegegeven tijdens uw boeking.

    Binnen de 12u, wordt uw reservering bevestigd door een boekingsbevestiging formulier.

    Op het einde van onze simulatiemodule is er een mogelijkheid om over te stappen naar een reservatie met de al reeds ingevulde gegevens.

  • 04

    Welk adres moet ik vermelden ?

    U kan een volledig adres, een luchthaven, een station, de naam van een hotel of een evenement (bv. : Tomorrowland, Formule 1 in Spa-Francorchamps, ...) meegeven.

  • 05

    Kan ik het model van het voertuig kiezen ?

    U hebt de keuze tussen een berline of een minibus.

    U kan ten allen tijde ook een minibus kiezen indien u met minder dans 4 personen reist.

    Indien u met meer dan 3 valiezen of met "niet-standaard/normale" bagage reist, gelieve dan een minibus te reserveren.

  • 06

    Kan ik ook mijn terugreis boeken ?

    U hebt de mogelijkheid om op hetzelfde ogenblik uw heen-en terugreis te boeken via onze reservatiemodule.

    U kan ons ook een ander ophaaladres (bv. U vertrekt vanuit de luchthaven van Zaventem maar u komt terug via Charleroi) of bestemming meegeven.

  • 07

    Wat moet ik doen indien ik met kinderen reis ?

    Elk kind wordt als een passagier (persoon) beschouwd. Het aantal personen voor een verplaatsing is dus kinderen inclusief.

    U kunt ook kinderzitjes en/of zitverhogers voor kinderen boeken voor een additionele kost van 5€ per stoel. Indien u dit wenst, kunt u uw eigen kinderzitjes en/of zitverhogers meebrengen.

  • 08

    Waarom is mijn vluchtnummer belangrijk ?

    Uw vluchtnummer is belangrijk voor :

    • een verplaatsing naar de luchthaven : rekening houdend met de afstand en eventuele verkeershinder, kijken wij na als uw ophaaluur u toelaat om op tijd op de luchthaven te zijn.
    • een ophaling in de luchthaven : wij volgen de aankomsturen van de vluchten op en afhankelijk van onze planning, proberen we ons aan mogelijke wijzigingen aan te passen. (zie onze algemene verkoopsvoorwaarden)
  • 09

    Welk ophaaluur moet ik vermelden ?

    U kiest zelf uw ophaaluur.

    Voor een verplaatsing naar de luchthaven, raden wij u aan om 2 tot 3 uur vóór uw vlucht op de luchthaven aanwezig zijn. In de mate van het mogelijke, gelieve rekening te houden met eventuele verkeershinder! Wij kunnen u zeker helpen bij het bepalen van het ophaaluur.

    Voor een ophaling in de luchthaven, vragen wij u om ons uw landingsuur mee te geven.

  • 10

    Hoe kan ik weten dat mijn reservatie bevestigd is ?

    Aan het einde van het boekingsproces, krijgt u meteen per e-mail een reservatieformulier. Binnen de 12u, wordt uw reservering bevestigd door een boekingsbevestiging formulier.

    Tip : Indien u van onze email niet hebt ontvangen, gelieve uw spamberichten na te kijken.

  • 11

    Kan ik de verstrekte informatie van mijn reservatie wijzigen ?

    U kan de gegevens van uw verplaatsing laten wijzigen door ons een email te versturen met de correcties buiten de 24u vóór ophaaldatum.

    Wijzigingen zijn gratis tenzij er een meerkost is door het aantal kilometres en/of andere mogelijke supplementen (kinderstoel, zitverhogers,…)

    Uw contactgegevens zullen onmiddellijk aangepast worden bij ontvangst van uw email en dit zonder extra kosten.

  • 12

    Hoe kan ik mijn chauffeur gemakkelijk vinden en/of herkennen ?

    Onze chauffeurs zullen zich kenbaar maken door een bord met de naam opgegeven in de boeking en/of door telefonisch contact op te nemen.

    Voor uw verplaatsing, ontvangt u de naam en het gsm nummer van de chauffeur verantwoordelijk voor uw reis.

    Huidige afspreekpunten:

    Luchthaven Zaventem (BRU) : Bij het buitenkomen van de aankomsthal, aan het Hotel Sheraton (aan uw linkerkant bij het buitenkomen van de aankomsthal)

    Luchthaven Charleroi/Brussels South (CRL) : Bij het buitenkomen van de aankomsthal

    Station Brussel Zuid (ZYR) : Voor de "Sam's Café" die zich in de centrale aankomsthal bevindt.

  • 13

    Wat als mijn vlucht vertraging oploopt ?

    Gelieve ons zo snel mogelijk te verwittigen indien uw vlucht vertraging heeft. Afhankelijk van onze planning, zullen wij uw verplaatsing proberen te herplannen.

  • 14

    Wat als mijn vlucht vervroegd is ?

    Indien uw vlucht vervroegd is, kan het gebeuren dat uw chauffeur er nog niet is. Onze chauffeurs volgen, op regelmatige basis, de aankomsturen op. In de mate van het mogelijke proberen we ons aan die wijzigingen aan te passen.

  • 15

    Wat moet ik doen indien ik mijn chauffeur niet kan vinden ?

    Aarzel niet om uw chauffeur telefonisch te contacteren (gsm nummer dat u ontvangen hebt) of door rechtstreeks Shuttle4You op te bellen (+32 476 09 89 89).

  • 16

    Hoe verloopt de betaling ?

    Betalingen worden als volgt gemaakt:

    Op voorhand:

    • Storting op ons rekeningnummer, 7 dagen vóór de ophaaldatum

    Tijdens de verplaatsing (meerderheid van de betalingen):

    • Contante betaling aan de chauffeur
    • Betaling met een kredietkaart (Visa, Mastercard, ...). Een supplement van 5% zal hiervoor aangerekend worden.
  • 17

    Moet ik voor wachttijden betalen ?

    Volgende regels zullen door onze chauffeurs toegepast worden:

    • Privé adres, hotel of openbare plaats: een wachttijd van 15 minuten is voorzien
    • Luchthaven: een wachttijd van 45 minuten na het voorziene landingsuur is voorzien

    Een wachttijd kan aan onze chauffeurs gevraagd worden. Een forfaitair bedrag van 30€ per begonnen 30 minuten zal aan de klant aangerekend worden.